یه سوال مهم دارم از شما... تو اوقات فراغتتون چی کار می کنین؟
من بیشتر اوقات کتاب میخونم... هر کتابی که اون لحظه برام مفید باشه رو میخونم 
بعضی وقتا داستان نوجوان هم میخونم...
کتاب خوندن رو خیلی دوست دارم..
بعضی وقتا تو زمان بیکاریم کارتون می بینم یا نقاشی می کشم برای کودک درونم!
شما بهم بگین در اوقات فراغت چه کارهایی می کنین؟
ما را در سایت چرا دانشمند کوچولو؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65