ما را در سایت چرا دانشمند کوچولو؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 90
سلام دوستان جونیه سوال مهم دارم از شما... تو اوقات فراغتتون چی کار می کنین؟من بیشتر اوقات کتاب میخونم... هر کتابی که اون لحظه برام مفید باشه رو میخونم بعضی وقتا داستان نوجوان هم میخونم...کتاب خوندن رو خیلی دوست دارم..بعضی وقتا تو زمان بیکاریم کارتون می بینم یا نقاشی می کشم برای کودک درونم!شما بهم بگین در اوقات فراغت چه کارهایی می کنین؟+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و چهارم آبان ۱۳۹۶ساعت 14:54 توسط دانشمند کوچولو | چرا دانشمند کوچولو؟...ما را در سایت چرا دانشمند کوچولو؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65
سلام به همه دوستان عزیزممن دانشمند کوچولو هستم، مدیر کافه برفی....قراره همه حس های خوب دنیا رو به شما انتقال بدم، مثل مهربونی، عشق، آرامش و...همیشه آدمهایی که پرانرژی سلام میکنن رو دوست داشتم و دارم...میخوام همونجوری به شما سلام کن چرا دانشمند کوچولو؟...ما را در سایت چرا دانشمند کوچولو؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70
سلااااااااااااااااممیخوام براتون بگم چرا اسممو گذاشتم دانشمند کوچولو؟راستش از بچگی دوست داشتم دانشمند بشم...مدام چیزهای مختلف رو با هم قاطی میکردم تا ببینم واکنش میدن یا نه! البته یکی دو بار هم خرابکاری های بزرگی مثل آتیش زدن و ترکوندن چرا دانشمند کوچولو؟...