
میخوام براتون بگم چرا اسممو گذاشتم دانشمند کوچولو؟
راستش از بچگی دوست داشتم دانشمند بشم...
مدام چیزهای مختلف رو با هم قاطی میکردم تا ببینم واکنش میدن یا نه! البته یکی دو بار هم خرابکاری های بزرگی مثل آتیش زدن و ترکوندن دارم توی پرونده ام. زمان بچگیم به هیچی رحم نمی کردم... یه بار بال و نیش زنبور رو کندم تا ببینم آیا به مورچه تبدیل میشه یا نه! یه بار هم خواستم از برگ درخت اکالیپتوس خمیر دندون بسازم! خلاصه اینکه من در درونم یک دانشمند کوچولو هستم. 
خوب و پر انرژی باشین دوستان من...
+ نوشته شده در سه شنبه شانزدهم آبان ۱۳۹۶ساعت 11:37  توسط دانشمند کوچولو |
چرا دانشمند کوچولو؟...